niedziela, 10 lutego 2013

Torebka dla dziewczynki

Kamizelka na razie czeka na skończenie. Jest ważne zlecenie, a w zasadzie pomysł na prezent dla siostrzenicy męża na urodziny. Dziewczynka kończy 7 lat, w sobotę idziemy na przyjęcie. Zawsze wybór prezentu konsultuję z mamą, ale obecnie mamy mały kryzys w finansach. Wydatki na naprawę auta trochę nas przytłoczyły. Wpadłam na genialny pomysł zrobienia małej, dziewczęcej torebki na ramię.
Pomysł genialny potrójnie: jubilatka będzie miała unikalny i mam nadzieję również śliczny prezent, domowy budżet nie ucierpi, a ja znów wykorzystam część zapasów.
Mam 6 dni na zrobienie prezentu. Zaczęłam od wyboru koloru.

Wzór jak zawsze wykopałam na Pintereście, dokładny adres tu: http://www.bigcraftyblog.blogspot.com/2012/02/free-crochet-owl-purse-pattern.html?m=1 .

1 komentarz:

  1. It is a great idea to give hand-made gifts!!! It is good for the budget, and ir will also be original, one of a knid. Those are really nice colors :-)

    OdpowiedzUsuń