środa, 6 lutego 2013

Projekt kamizelki dla babci

W czasie myszkowania we włóczkach babci znalazłam rozpoczętą na drutach kamizelkę z akrylowej włóczki w kolorze czerwonego wina. Babcia prosiła moją siostrę o dokończenie jej, ponieważ stan zdrowia nie pozwala jej samej tego zrobić, ale siostra rzuciła robótkę w kąt i o niej zapomniała. Pomyślałam, że to ja mogłabym dla babci zrobić kamizelkę. Na szydełku.
Wymierzyłam babcię i razem obmyśliłyśmy wzór kamizelki. Tył będzie prosty i dziergany półsłupkami lub słupkami, a przód zapinany na guziki, każda poła będzie wykonana techniką granny square. Jeden większy kwadrat, trzy mniejsze i trójkąt na krawędzi dekoltu. Kamizelka ma być krótka, nie zakrywająca bioder.

Włóczki było chyba z 300g. Bardzo cienki akryl, włóczka Peonia z likwidowanego Aniluxu. Włóczka mówiąc szczerze dość nędzna, szorstka i nieelastyczna. Będę ją szydełkować na dwie nitki.

Przyszłam z tą włóczką do domu i jak tylko skończyłam poprzedni projekt, wzięłam się za dopracowanie przodu kamizelki.
Myślałam, myślałam, i wymyśliłam!! ;)
Ufff...
No to zaczynamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz