piątek, 1 lutego 2013

Poduszkowe plany

Nabrałam ochoty na dzierganie poduszek. Zaczęło się od poduszek - sówek, ale w głowie mam już kilka pomysłów. Szydełkowe poduchy mogą w prosty sposób mogą odmienić wnętrze, dodać mu charakteru i je odświeżyć.
Mam już sówkę, teraz po głowie chodzi mi jakiś wzór geometryczny, najlepiej żółto-szary, choć te kolory ni jak nie pasują do mojego pokoju, to jednak tak strasznie mi się podobają, że będą fajną odmianą. Bardzo podobają mi się grupy poduszek wykonane różnymi technikami i ułożone na jednej sofie.
Po głowie chodzi mi coś takiego, ale z drobniejszych pasków, oczywiście w kolorze bladożółtym i jasnym szarym:
źródło: http://www.etsy.com/

Albo takiego:
Źródło: http://dottieangel.blogspot.com/
Te kolory są jak najbardziej przyjemne, ale chyba pozostanę przy jaskrawej stylistyce i połączę fuksję, pomarańcz, żywy fiolet, chaber, zielony... Kombinacji jest wiele, a pomysł cały czas dojrzewa w głowie :)

Bardzo podoba mi się taka poduszka: 
Źródło: Ravelry.com

Od ulubionej Lucy z Attic24 chętnie wykorzystam pomysł na okrągłą, kwiatową poduszkę:

Źródło: Attic24.typepad.com
 Jest tych pomysłów trochę, tylko z czasem krucho.. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz