poniedziałek, 31 grudnia 2012

prezenty świąteczne

Prezenty na ostatnie święta BN zaplanowałam z dużym wyprzedzeniem aby zdążyć ze wszystkim. Ku mojemu zaskoczeniu mimo sporej ilości robótek wyrobiłam się przed czasem :) Wśród obdarowywanych była moja teściowa nr 1, teściowa nr 2, mama, obie babcie i maleńki synek kuzynki męża. Sporo tego zrobiłam.



Na obrazku są wszystkie moje prace zebrane tuż przed spakowaniem.
Zaczynając od spodu - 2 kocyki dla maluszka, czerwona chusta dla teściowej nr 1, po lewej opaski na głowę dla moich babć, z prawej czerwone oraz różowe rękawiczki bez palców dla mojej mamy oraz teściowej nr 2, a na wierzchu czapeczka dla najmłodszego członka rodziny.

Przy przygotowywaniu tych prezentów, tak jak zwykle z resztą, głównym źródłem inspiracji był dla mnie portal Pinterest.com . Zachęcam do odwiedzenia mojej tablicy: https://pinterest.com/crochetmamas/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz